Vain suunnitelmallinen markkinointiviestintä tuottaa tuloksia. Vasta kun suunnittelu on hoidettu, kannattaa käynnistää toimenpiteet!
Toimiva markkinointistrategia vastaa esimerkiksi kysymyksiin:
Viestintätoimisto Aivela on yksi ELY-keskuksen valitsemista konsulteista, joka voi auttaa yritystäsi markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.
ELY-keskuksen yritysten kehittämispalvelun tavoite on tukea pk-yritysten kasvua, kehittymistä, uusien työpaikkojen syntymistä ja auttaa näin vahvistamaan yritysten kilpailukykyä.
Markkinoinnin ja asiakkuuksien konsultoinnissa teemme yhdessä yrityksellesi markkinointiviestintäsuunnitelman tai -strategian, jossa:
Markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämispalvelussa konsultointipäivien kesto ja sisältö muodostuu yrityksen tarpeen mukaan.
Konsultoinnin kesto on 2–5 päivää kerrallaan. Konsultointi maksaa yritykselle 325 euroa + alv/päivä.
Näin ollen voitte saada käyttöönne toimivan työkalun alk. 650 eurolla!
Palvelu ei sovellu markkinoinnin ja myynnin operatiivisiin toimenpiteisiin. Kolmen vuoden aikana yritys voi saada käyttöönsä max. 15 konsultointipäivää.
Yrityksenne edustaja täyttää hakemuksen vahvasti tunnistautuneena Aluehallinnon asiointipalvelussa.
Sen jälkeen ELY-keskus arvioi yrityksen tilanteen ja tekee päätöksen noin viikossa.
Lisää tietoa löydät ELY-keskuksen Yritysten kehittämispalvelut -sivuilta. Voit myös ottaa suoraan meihin yhteyttä, jotta voimme kertoa sinulle palvelusta lisää.
ELY-keskuksen palvelu sopii kasvua hakeville pk-yrityksille, jotka ovat vakiinnuttaneet toimintansa ja joilla on edellytykset kannattavaan toimintaan. Yritys voi toimia kotimaassa tai kansainvälisillä markkinoilla.
Louhen tavoitteena oli kirkastaa brändiään ja vahvistaa palveluidensa tunnettuutta ammattimaisen viestintäkumppanin avulla. Vuonna 2005 perustettu Louhi Networks on keskittynyt tietojärjestelmien vaativaan ylläpitoon.
Lapp Automaation tavoite oli kirkastaa vuodelle 2027 tähtäävänsä strategian ydinviestit, visio ja arvot sekä viestiä henkilöstölle strategiauudistuksesta ymmärrettäväsi ja kattavasti
One4allin tavoite on saavuttaa ajatusjohtajan asema taloyhtiöiden digitaalinen viestinnän saralla ja käynnistää järjestelmällinen PR-työ. One4all Finland tarjoaa taloyhtiöille digitaalisia työkaluja asumiseen liittyviin palveluihin.
Aivelan kanssa toteutetun hankkeen tavoite oli luoda Spigotille kokonaisvaltainen markkinointiviestintästrategia. Spigot Oy tuottaa uudisrakentajille talon tekniikan palvelut avaimet käteen -periaatteella aina LVSI-suunnittelusta asennukseen.
Autamme teitä kehittymään, kasvamaan ja menestymään. Ilmaisemme viestin niin, että se nousee esiin, menee perille ja vaikuttaa. Raivaamme tieltä ajankäytön haasteet ja vapautamme aikaa olennaiseen.
Fredrikinkatu 61 A
00100 Helsinki
Y-tunnus 2909474-1
hello@aivela.fi
+358 50 348 5620