Vain suunnitelmallinen markkinointiviestintä tuottaa tuloksia 

Ilman suunnittelua markkinointiviestintä on hakuammuntaa. Me Aivelassa autamme kaivamaan viestistäsi esiin olennaisen ja kiteytämme siitä timantin.

Strateginen markkinointi auttaa sekä asiakkaitasi että henkilöstöäsi

VIestintätoimisto Aivelan timanttipaja kiteyttää yrityksen viestin

Kun markkinointi on suunniteltu, teillä on vastaukset esimerkiksi kysymyksiin:

  1. mikä on yrityksenne ydinviesti – mitä haluatte sanoa
  2. mitkä ovat yrityksenne sidosryhmät – kenelle puhutte
  3. mitä kilpailijanne tekevät ja mitkä ovat kilpailuetunne
  4. mitä haluatte markkinointiviestinnän toimenpiteillä saada aikaan ja
  5. mikä on yhteinen tapanne toimia?

Kun perusasiat on kerran mietitty, pyörää ei tarvitse keksiä joka kerta uudestaan

Markkinoinnin ja asiakkuuksien konsultoinnissa teemme yhdessä yrityksellesi markkinointiviestintäsuunnitelman tai -strategian, jossa: 

  1. perehdymme markkinoinnin eri osa-alueisiin, 
  2. tunnistamme yrityksellesi käyttökelpoiset kanavat ja -keinot ja 
  3. saat ideoita, miten digitaalisia ratkaisuja voi hyödyntää markkinoinnin ja myynnin tukena.

Strategian avulla yrityksessä voidaan tehdä tietoisia, perusteltuja valintoja nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Tutustu hiomiimme timantteihin

Louhi

Louhen tavoitteena oli kirkastaa brändiään ja vahvistaa palveluidensa tunnettuutta ammattimaisen viestintäkumppanin avulla. Vuonna 2005 perustettu Louhi Networks on keskittynyt tietojärjestelmien vaativaan ylläpitoon.

LUE LISÄÄ

Lapp Automaatio

Lapp Automaation tavoite oli kirkastaa vuodelle 2027 tähtäävänsä strategian ydinviestit, visio ja arvot sekä viestiä henkilöstölle strategiauudistuksesta ymmärrettäväsi ja kattavasti. Lapp Automaatio

LUE LISÄÄ

One4all Finland

One4allin tavoite on saavuttaa ajatusjohtajan asema taloyhtiöiden digitaalinen viestinnnän saralla ja käynnistää järjestelmällinen PR-työ.One4all Finland tarjoaa taloyhtiöille digitaalisia työkaluja asumiseen liittyviin palveluihin

LUE LISÄÄ

Spigot

Aivelan kanssa toteutetun hankkeen tavoite oli luoda Spigotille kokonaisvaltainen markkinointiviestintästrategia.Spigot Oy tuottaa uudisrakentajille talon tekniikan palvelut avaimet käteen -periaatteella aina LVSI-suunnittelusta asennukseen.

LUE LISÄÄ

Qvik Oy

ELY-projekti tuotti meille arvokasta kokemusta ja dataa, mihin suuntaa meidän tulee markkinointia ja viestintää kehittää. Projektissa käytiin kattavasti läpi markkinaa ja tutkimusdataa toimialastamme sekä vastaavien toimijoiden suoriutumisesta markkinoinnin outputin suhteen. Saimme hyvät lähtökohdat sisäiselle keskustelulle, mihin suuntaan lähdemme markkinointia kehittämään.

Yhteistyö Aivelan kanssa on ollut helppoa. Pelisilmää löytyy!

Tämänkaltainen suunnitteluhanke kannattaa toteuttaa, koska joskus on hyvä ottaa ulkopuolinen sparraaja mukaan, joka osaa tuoda myös markkinan trendit mukaan tarkasteluun ja laventaa näkökenttää.
- Antti Heinilä, myynti- ja markkinointijohtaja, Qvik Oy -

Marckwort koulutusyhtiöt

ELY-projektimme onnistui erittäin hyvin, ja saimme hyviä ideoita markkinoinnin toteutukseen. Yhteistyö Aivelan kanssa oli helppoa, mukavaa ja sujuvaa. Etänä toteutetut tapaamiset oli hyvin suunniteltu ja toteutettu.

Tämänkaltainen suunnitteluhanke kannattaa toteuttaa, koska pienen yrityksen on hyvä päivittää ja uudistaa markkinointistrategiaansa tasaisin välein. Mielestäni on hyvä saada alan ammattilainen avuksi, joka näkee oman yrityksen toiminnan uusin silmin.
- Annette Marckwort-Lindgren, toimitusjohtaja, Marckwort Koulutusyhtiöt -

Varaa aika, niin keskustellaan lisää