Viestintätoimisto Aivela on kasvuhakuisen edelläkävijän ketterä kumppani, joka tuntee viestinnän, teknologian ja markkinoinnin maailman. Tiimillämme on vuosien kokemus valtakunnallisten ja kansainvälisten yritysten viestinnästä ja lukuisista eri toimialoista.
Seutukunnan tavoite oli vahvistaa viestintäänsä ulkopuolisen asiantuntijan tuella. Hankkeen erityinen tavoite oli kirkastaa seutua kuvaavat ydinviestit, jotta seutukunta voisi viestinnän keinoin vahvistaa alueensa pito- ja vetovoimaa.
Kotopron tavoite oli lisätä tunnettuuttaan pitkäjänteisellä, säännöllisellä ja yhdenmukaisella viestinnällä mediasuhteiden ja verkkosivun sisältöjen kautta.
Neomoren tavoitteena oli lisätä koko henkilöstönsä sekä erityisesti johtoryhmän ymmärrystä LinkedInistä sekä ottaa LinkedIn nykyistä tehokkaampaan käyttöön.
Lapp Automaation tavoite oli kirkastaa vuodelle 2027 tähtäävänsä strategian ydinviestit, visio ja arvot sekä viestiä henkilöstölle strategiauudistuksesta ymmärrettäväsi ja kattavasti
SD Worx Suomi halusi kirkastaa ulkoisen viestinnän ydinviestit, äänensävyn ja tavoitteet sekä lisätä pitkäjänteisellä ja säännöllisellä viestinnällä yrityksen tunnettuutta henkilöstö- ja palkkahallinnon ohjelmistoratkaisujen tarjoajana.
Yhtiön tavoitteena on vahvistaa asemaansa teknologia-aiheiden ajatusjohtajana mediassa. Viestintätoimisto Aivela ja Qvik käynnistivät pitkäjänteisen yhteistyön, jossa on luotu yhteydet yrityksen olennaisimpiin sidosryhmiin.
Corexin tavoite oli perustaa kohderyhmälähtöinen, houkutteleva verkkosivusto työnantajakuvan viestintään. Corex tarjoaa Suomessa mielenkiintoisia, vastuullisia ja itsenäisiä työtehtäviä kiertotalouden parissa ja hakee säännöllisesti uusia työntekijöitä kaikkiin toimipisteisiinsä niin Porissa, Imatralla, Loviisassa kuin Liljendalissakin.
Synsamin tavoitteena oli löytää luotettava, ketterä ja ammattitaitoinen lokaali kumppani kokonaisvaltaiseen PR- ja viestintätyöhön.
Tallink Silja halusi panostaa intranetin päivittäjiensä osaamiseen viestintätoimisto Aivelan räätälöimillä viestintävalmennuksilla.
One4allin tavoite on saavuttaa ajatusjohtajan asema taloyhtiöiden digitaalinen viestinnnän saralla ja…
Aivelan kanssa toteutetun hankkeen tavoite oli luoda Spigotille kokonaisvaltainen markkinointiviestintästrategia.
Ruohonjuuri halusi kirkastaa ja kiteyttää, mitä yrityskulttuuri merkitsee yrityksen eri tehtävissä…
Hartelan tavoitteena oli yhdenmukaistaa asuntotuotannon hankekehittäminen ja viestiä sitä kuvaavasta prosessista…
RIL-Naisverkoston tavoite on tarjota jäsenilleen tietoa ajankohtaisista aiheista, jotka voivat edistää…
Yritys halusi kirkastaa ydinviestinsä, saada käyttöönsä laajennetun yritystarinan sekä saada näkyvyyttä…
Yhtiö tarvitsi yrityskaupan muutosviestintään suunnitelman, jossa huomioitiin sekä yrityksen sisäiset että…
Tietokirjailija, valmentaja Jaana Hautala halusi lisätä median välityksellä suuren yleisön tietoisuutta…
LVI-Tekniset Urakoitsijat LVI-TU ry:n tavoite oli saada uusia näkökulmia viestintäsisältöihinsä. LVI-TU..
Louhen tavoitteena oli kirkastaa brändiään ja vahvistaa palveluidensa tunnettuutta ammattimaisen viestintäkumppanin avulla…
Autamme teitä kehittymään, kasvamaan ja menestymään. Ilmaisemme viestin niin, että se nousee esiin, menee perille ja vaikuttaa. Raivaamme tieltä ajankäytön haasteet ja vapautamme aikaa olennaiseen.
Fredrikinkatu 61 A
00100 Helsinki
Y-tunnus 2909474-1
hello@aivela.fi
+358 50 348 5620