Aivela mediassa

VIestintätoimisto Aivelan timanttipaja kiteyttää yrityksen viestin

Tulevat tapahtumat

Ohjelmisto- ja e-business ry: Sähläten vai suunnitellen? Näin teet tavoitteellista markkinointia 30.8.2022 klo 14-15
Virtuaalitilaisuutena verkossa

VIestintätoimiston Aivelan Puskaradio Helsinki

Kuuntele Soundcloudissa

Tiesitkö, että löydät  blogikirjoituksiamme myös Soundcloud-äänitteinä? Voit siis ottaa meidät mukaan vaikkapa ajomatkalle!

VIestintätoimiston Aivelan Sillanrakentaja Helsinki

Strateginen markkinointi

Huomenta Suomi 24.7.2023
Teetimme viestintätoimisto Aivelassa valtakunnallisen kyselytutkimuksen suomalaisten sosiaalisen median käytöstä.

MTV Uutiset kiinnostui aiheesta ja kutsui Ainon Huomenta Suomeen juttelemaan tuloksista. 

Luovia 13.6.2023
Ennakkoluulot romukoppaan: Tämän takia jokaisen luovan alan ammattilaisen pitäisi käyttää LinkedIniä. 

Luovia-podcast 12.6.2023
Aino vieraili Luovia-podcastissa kertomassa LinkedInin käytöstä ja siitä, miten sitä kannattaisi hyödyntää. 

Kauppalehti 12.6.2023
Algoritmit & AI -markkinoijan parhaat kaverit taantuman aikana

Female Founders Suomi -podcast 28.5.2023
Aino vieraili Female Founders Suomi -podcastissa ja kertoo, miten myydä Linkkarissa ja viestiä vaikuttavasti. 

Iltalehti 16.2.2023:
Lapsen sanat pysäyttivät Ainon: ”Tajusin, että tilanne oli mennyt väärään suuntaan”

Kauppalehti 9.1.2023:
Strutsin strategia johtaa turmioon – ole mieluummin kuin albatrossi

Menestystarinat live 13.12.2022
Aino auttaa Villeä keskittymään olennaiseen eli tavoitteelliseen viestintään.


Kauppalehti 16.11.2022:

”Työ on sälää ja tulipalojen sammuttelua” – Uupuminen uhkasi Aino Pajukangasta, sitten yllättävä oivallus toi selkeyden työhön

Ohjelmisto- ja e-business ry 11.10.2022:
Ostajasi on ihminen eikä robotti – näin viestit teknologiasta inhimillisesti

MK teematilaisuus: Strategia 24.8.2022
Asiakas strategian ytimessä

MarkkinointiRadio 20.6.2022:
Markkinointistrategian merkitys: ”Ymmärrä ja tuo esiin ydinviestisi!”

Lauttamatkalla-podcast 8.6.2022: 
Ajatuksia herättävä keskustelu henkilöbrändistä, asiantuntijabrändin rakentamisesta sekä asiantuntijan inhimillisyydestä ja keskeneräisyydestä.

Kauppalehti 12.4.2022:
Selvitys: Moni päättäjä ei täysin ymmärrä yrityksensä strategiaa – ”Kaikuja menneen maailman johtamiskulttuurista” (vain tilaajille)

Markkinointiuutiset 11.4.2022:
Lähes joka neljänneltä pk-yritykseltä puuttuu markkinointistrategia – näin ongelma näkyy yrityksissä

Ohjelmisto- ja e-business ry 11.1.2022: 
Ohjelmistoalan ajatusjohtajan paikka on tarjolla – Miten sen voi valloittaa?