Kysely: 40 % suomalaisista käyttää somea aina tai joskus anonyymina
Ilmiö voi olla yhteydessä vihapuheen yleistymiseen Sosiaalista mediaa käyttää anonyymina aina tai
Ilmiö voi olla yhteydessä vihapuheen yleistymiseen Sosiaalista mediaa käyttää anonyymina aina tai
Taantuma ei ole markkinoijalle ahdistuksen aihe vaan mahdollisuus, kirjoittaa Aivelan yrittäjä
Ammattimainen viestintä on välttämätön työkalu, kun yrityksen tai organisaation kohdalle sattuu
Perinteinen media on näköalapaikka, jolla voi olla valtava vaikutus yrityksen menestykseen
B2C-yritykset näkevät jo TikTokin tehokkaana B2C-markkinointityökaluna, toisin kuin B2B-yritykset. TikTokin vahvuuksia
PR, tiedotus- ja suhdetoiminta: rakkaalla lapsella on lukuisia nimiä! Vaikka PR
Ohjelmistot ja inhimillisyys. Ovatko ne jotain, jotka eivät sovi samaan lauseeseen?
Lähtisitkö metsään suunnistamaan kahta kättä heittäen? Millainen olo tulisi, jos olisit
Oletko joskus ajatellut, että markkinointistrategia on jotain niin mahtipontista ja juhlavaa,
Kannattaisiko mennä TikTokiin? Pitäisikö nyt luoda Twitter-profiili? Mikä olisi paras somestrategia?
LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest… Some on kuin valtava suo,
Tuntuuko vaikealta osoittaa, miten viestintä tai markkinointi vaikuttaa organisaation menestykseen? Et
Teemme monimutkaisesta yksinkertaista ja vaikeasta selkeää ja ymmärrettävää.
Autamme teitä kehittymään, kasvamaan ja menestymään. Ilmaisemme viestin niin, että se nousee esiin, menee perille ja vaikuttaa. Raivaamme tieltä ajankäytön haasteet ja vapautamme aikaa olennaiseen.
c/o Tilitoimisto Kurhela
Virkajärvenpolku 8
60640 Isokoski
Y-tunnus 2909474-1
hello@aivela.fi
+358 50 348 5620